czwartek, 25 grudnia 2014

Czego nie mówić facetowi. Denerwujący poradnik

Wreszcie chwila przerwy po świątecznym zabieganiu dzięki czemu mogę się skupić na pisaniu. Jak łatwo można wywnioskować po tytule dziś napiszę co nieco o tym czego kobiety nie powinny mówić facetom. Oczywiście pragnę zaznaczyć że jest to moja suwerenna opinia i w sumie to chuj mnie obchodzi czy jakiś Seba albo Tomeczek miłośnik Rureczek się z nią nie zgadza. Zaczynajmy!

Punkt 1: Jesteś słodki

W moim mniemaniu usłyszeć od dziewczyny jesteś słodki jest jak odcięcie sobie jąder. Facet nie może być słodki bo przestanie być facetem. Ja wiem, drogie Panie, że wasi mężczyźni w waszym mniemaniu są czasem słodcy. Ale do chuja pana nie mówcie im tego, Lepiej powiedzieć że jest kochany, opiekuńczy itp ale nie słodki. Słodki facet wcale by was nie potrzebował bo jego chłopak w zupełności by mu wystarczał. 

Punkt 2: Kolory

Drogie kobiety! Jeśli wysyłacie faceta na zakupy i coś musi mieć konkretny kolor, na przykład wschodnia lilia nocą to przekażcie nam tą informację w przystępny dla Nas facetów sposób. Jak można to zrobić? Na przykład pokazując ten kolor na jakimś przykładzie, ale nie tak: Kochanie widzisz ten różowy na firanie? No to ja bym chciała taki niebieski, ale dwa tony jaśniejszy. Tak to nie działa. Dobrym przykładem niech będzie zdjęcie z internetu albo wytyczne z palety kolorów w Paintcie. Bo tak naprawdę facet rozróżnia tylko trzy kolory: Fajny, niefajny i pedalski.

Punkt 3: Rozmowy

Tutaj przykładów złego prowadzenia rozmów z facetami można wypisać setki, Ja zajmę się słynnym NIC. Jak to może wkurwić to Panie sobie nawet nie wyobrażają. Jeśli facet zrobił coś złego, zapytał Cię o to czy coś jest nie tak a Ty odpowiadasz, że nic to nie dziw się, że nie drążył dalej tematu. Dla faceta nic to nic. Mówisz nic - nie ma problemu. Więc gdy zezłościsz się na faceta powiedz mu to. Uwierz mi ale takie postawienie sprawy pomoże rozwiązać nie jeden konflikt.

Punkt 4 - Zapomnij o mnie

To też ciekawy temat. Bardzo wielu facetów się z tym spotyka lub spotka. Zrywasz z dziewczyną i ona rzuca tekstem typu zapomnij o mnie itd. itp. Gdyby drogie panie zapominanie było takie proste ludzie robili by multum głupich rzeczy. Zapomnieć po prostu się nie da. Nic tego nie zmieni. Jeśli w czyimś życiu pojawia się  druga osoba, odgrywa w nim ważną rolę to będziemy ją pamiętać do końca życia. Jeszcze i za pięćdziesiąt lat gdy zbierze się na wspomnienia to taki facet usiądzie sobie w fotelu i przypomni wszystkie miłe chwile z daną osobą. Mówię miłe, ponieważ nasza pamięć ma świetną właściwość - pamiętamy to co dobre a złe szybko z głowy ucieka. I to strasznie fajne.


To tyle na dziś. Punktów mogło być jeszcze wiele i możliwe że kiedyś do nich wrócę. Co do tych mam nadzieje, że jednak komuś przydadzą się w jakże trudnych relacjach damsko-męskich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała
Mayako
Głęboki Off