poniedziałek, 29 grudnia 2014

Punkt trzeci - Głupota

    Wracam do mojej ulubionej kategorii, czyli do Hejterskiego Dekalogu. Dziś na wokandę zapraszam wszelkiej maści idiotów i głupków. Zapnijcie pasy, trzymajcie się mocno i zaczynamy!

    Kto z nas lubi idiotów? Chyba nikt. I ja nie wyłamuję się z tej grupy. Ale jest jeszcze coś. Ja należę do takiej małej podgrupki, którą wymienieni wyżej ćwierćinteligenci niesamowicie wkurwiają. Wręcz pałam nienawiścią do głupich osób. Stąd prawdopodobnie bierze się fakt, że nie przepadam za dziećmi. Są one głupie i robią nielogiczne rzeczy. Zdaje sobie sprawę z tego, że to kwestia wieku, ale po prostu nie potrafię ich znieść. Wracając do tematu. Za idiotów uważam np. wszelkiej maści dresów. Zapytacie ,,Dlaczego, Pawle powiedz dlaczego?''  Już wam wyjaśniam, Wy moje mysie pysie kolorowe. Uważam dresów za idiotów, bo to co sobą reprezentują to totalne dno i bezmózgowie. Hasła typu JP 100% bądź HWDP to najlepszy tego przykład. Bo co taki dres robi w momencie jak np., z jego Betki rocznik Stan Wojenny, ktoś ukradnie radio? Bierze w dłoń telefon i dumnie wzywa policję. No chyba, że jest Super Sebiksem i wtedy obnosi się dumą i stwierdza, że ,,Na psiarni to on nie będzie się rozpierdalał bo chuj” Spoko, tak czy siak jego strata.
    Drugi typ głupków, który opiszę, to taki Mati Gimbus. Mati, jak już wspomniałem, jest Gimbusem. Ale drodzy państwo, Mati nie jest takim zwykłym Gimbusem. Co to to nie! Mati już szósty rok kończy gimnazjum, a jeszcze ani razu nie podszedł do egzaminu gimnazjalnego. Ale oczywiście nie dziwmy mu się. Jest wiele ważniejszych spraw niż nauka. Jedną z nich jest chlanie wódy za garażami z innymi Matimi. Mati okazyjnie lubi też popalać trawkę. Twierdzi, że nie jest uzależniony i może w każdej chwili przestać. W gimnazjum Mati uczy się bardzo dobrze, tylko to nauczyciele się na niego uwzięli. No bo przecież ,, Na chuj mi kurwa są tej jebane pierwiastki, co ta stara suka z chemii zadała, ja chemikiem kurwa jego mać nie będę hehehehe ''  Najsmutniejsze jest to, że takich Matich jest w Polsce pełno. Można mieć tylko nadzieje, że selekcja naturalna zrobi swoje.


    Na sam koniec cytat, który bezmózgi w internetach przypisują Einsteinowi a tak naprawdę nigdy tych słów nie wypowiedział: ,,Nieskończone są tylko głupota ludzka i wszechświat. Choć co do tego drugiego nie mam pewności''

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała
Mayako
Głęboki Off